llevi blogja

Helló mindenki! :) Ahogy a youtube-osok mondják: dont forget subscribe and comment. :)

Friss topikok

Archívum

Rólam....

2009.07.17. 04:40 | llevi | 5 komment

Címkék: én llevi

Név: László Levente

Becenév: llevi (kis betü [az első is]:) )

Kor: 14 év

Hobby: informatika

Iskola: Szent Györgyi Albert Ált. Isk. és Gimn.

Testmagasság: nem tudom pontosan :) de koromhoz képest alacsony vagyok.

Város: BudaPest

Súly: 40 kg (sovány vagyok)

Kedvenc kaja: Pizza

Kedvenc ital: ice-tea (Rauch)

iwiw: nincs (nem is kell)

FaceBook

MSN: laszlo(egybe)levente (@) gmail (.) kom  (na ezt találják meg a botok)

E-Mail: laszlo(egybe)levente (@) gmail (.) kom 

Skype: llevi95

Még kiegészítem a bejegyzést ,ha valami eszembe jut. Ha valami a Te eszedbe jut akkor ne habozz írj kommentet !

ui: Megnyílt JrGoni barátom honlapja itt megtekinthető

ui2: 1. nagyobb projekt kezdetét vette (máris). (hülye ötlet volt ,elmarad)

A bejegyzés trackback címe:

https://llevi.blog.hu/api/trackback/id/tr51250715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lamaroid · http://www.lamaroid.net 2009.07.19. 21:20:54

llevi te szar!
egyébkébt bp-n lakik...
és kocka nagyon

tipp:

írj a kedvenc ,kaja,ital,hobbi,foglalkozás stb...

llevi · http://llevi.blog.hu 2009.07.21. 19:05:26

@Marcicerus: "lahma" megmondta :)
amúgy ismerlek?
És hogy találtál a blogra?
@lahma: köszi a tippet. Amúgy hobbyról kommented elött írtam.
Mit értesz foglalkozás alatt?
Miért írtad : "llevi te szar!"?

Marcicerus 2009.07.23. 12:30:31

nem ismerjük egymást, csak én a győri szent györgyibe járok, és mivel nem irtál várost, ezért kérdeztem meg, és a rpcj-n a kommenteknél

llevi · http://llevi.blog.hu 2009.07.24. 01:22:37

@Marcicerus: Oké, köszi és mostár írtam várost :)
süti beállítások módosítása